Touha Andreje Babiš po opětovném ovládnutí pražského magistrátu a získání pozice primátora v hlavním městě je obrovská. Pro dosažení kvalitního výsledku v komunálních volbách v Praze dokonce majitel hnutí ANO poskytl možné nové Krnáčové, Petru Stuchlíkovi, k dispozici odborníky, kteří tvoří premiérovu image. Po boku kandidáta na primátora se tak objevuje mediální expert Babišova hnutí, nebo premiérova hlasová poradkyně.
Již dlouho Babiš neprojevoval nikomu takovou přízeň. Pro to, aby se podnikatel s chudobou, tedy s nebankovními úvěry s vysokými úroky, stal primátorem, ovšem dělá maximum.
Tím, že odstavil z čela pražské kandidátky hnutí ANO Patrika Nachera, který už se těšil, jak by mohl nahradit Adrianu Krnáčovou, to jen začalo. Babiš se najednou se Stuchlíkem ukazoval a hovořil o něm častěji než o jiném svém podřízeném. Dokonce mu na svém facebookovém profilu udělal promo jako absolventovi Harvardu, z čehož se Stuchlík musel ještě celkem dlouho vymlouvat.
Dalším bonusem pro kandidáta na primátora se staly „sousedské večeře“, které za velké peníze Babišovo hnutí podniká a bude podnikat po celé Praze. Party pro stovky lidí, kteří si za pivo a guláš zdarma vyslechnou vizi úspěšného podnikatele a podle prezentace ANO skvělého adepta do čela hlavního města, dokonce premiér občas obdaří i svou návštěvou. Sice to někdy znamená, že se Babiš setká s projevy protestů proti své osobě, ale co by pro svého aktuálně nejoblíbenějšího „zaměstnance“ neudělal.
Kromě podpory osobní, poskytuje předseda vlády Petru Stuchlíkovi i „lidské zdroje“. Není výjimkou, že se v okolí kandidáta na primátora objevuje Vladimír Vořechovský, mediální expert hnutí ANO, stejně tak je ze statusů na sociálních sítích jasně cítit rukopis Marka Prchala, Babišova marketingového guru.
Nejnověji se Stuchlík chlubí i spoluprací s Janou Postlerovou, herečkou, která se už roky neúspěšně snaží naučit Andreje Babiše mluvit správně česky.
Nikdo z ANO ještě nezažil takovou podporu, ale ta samozřejmě není zdarma. Už to, jak moc jde Babišovi o vítězství v Praze ukazuje, že musí mít nějaký pro něj výhodný plán, jak ještě obohatit své konto. Velkopodnikatel dělá vše pro zisk a pokud se Stuchlíkovi podaří nahradit Krnáčovou, bude muset udělat cokoliv proto, aby svému vůdci nabídl vše, co si bude nárokovat. Tu kampaň si totiž musí odmakat.