COVID je prý jen spiknutí, aby bylo možno práškovat Slovany chemtrails

Pixabay/pixundfertig

Na rozdíl od jiných dezinformačních webů je Aeronet skutečně strava pro ty náročnější. Samé odkazy, důkazy, fotografie, občas nějaká ta významná myslitelská celebrita. Pokud možno z Ruska, tam jsou v myšlení napřed. Teď se opět vynořila oblíbená dezinformace s chemtrails, ovšem aktualizovaná. Dozvíme se, jak virus způsobující nemoc COVID-19 souvisí s práškováním lidí z oblak.

Výhodou Aeronetu je to, že nám hned na začátku řeknou všechno a dál to jen rozvíjejí, takže nemusíme tápat.

Tak je tomu i zde. V článku z 20. září se dočteme: „Děsivé fotografie dokazují, že nad Evropou znovu začalo masivní práškování chemtrails v rámci atmosférického geoinženýringu Dark Sky s cílem globálního zatmívání planety! Geostacionární družice odhaluje, že letadla znovu práškují pravidelné šachovnicové vzorce nad Polskem, nad Jadranem a celým Balkánem! To nejsou žádné letecké spoje nebo charterové lety, to je cílené a úmyslné zatemňování oblohy s cílem snížit intenzitu slunečního záření dopadajícího na povrch planety! Dopravní letadla pod záminkou COVID-19 musela přestat vozit lidi, aby bylo dost strojů na nebi na zrychlené zatemňování planety, protože někomu dochází čas?“

Pavel Hofman

Pak se tato teze rozvíjí na praktických příkladech: „Největší australský dopravce Qantas Airways začal prodávat lety do nikam, protože lidem nabízí vyhlídkové lety nad Velkým bariérovým útesem u pobřeží Austrálie a návrat zpátky na původní letiště. Jenže nejedná se o vyhlídkový let v malém letadle, na které jste normálně zvyklí v Evropě, protože zde se vyhlídkový let realizuje ve velkých zaoceánských dopravních strojích Boeing a Airbus. Lístky na tyto lety jsou prý ihned vyprodané a lidé si těmito vyhlídkovými lety dělají prostě radost.“ Podle autora je to ekonomicky nesmysl a letadla se údajně neobjevují na aplikaci FlightRadar24. Takže se blíží naše zasvěcení do tajemství: „Vkrádá se nám proto do podvědomí tísnivá otázka, proč musí po nebi létat prázdná nebo skoro prázdná dopravní letadla? Odpověď může být opravdu děsivá, zkuste se nad tím zamyslet.“

Aby se někdo moc zamýšlel, asi není výzva, kterou by zrovna v Aeronetu kdokoli myslel vážně, takže se to hned naservíruje, aby snad nenastaly pochybnosti:

„Program chemtrails s názvem Dark Sky běží už mnoho let na celé planetě a až donedávna to fungovalo tak, že hustá letecká přeprava vytvářela nad Evropou a USA hustou mlhu z chemtrails vypouštěných z letadel buď přímo, z nádrží s aerosolovými roztoky oxidů hliníku, případně z leteckých paliv, protože v kerosinu jsou používány oxidy hliníku pro zvyšování teploty hoření kerosinu, čímž se zvyšuje účinnost a výkon tahu proudového motoru. Oxidy hliníku poté na sebe v atmosféře vážou molekuly vody ze vzdušné vlhkosti a vytvářejí mlžnou stopu, trail za letadlem, které se odmítá rozplynout a zůstává na obloze mnoho a mnoho hodin.“

Pak se dozvíme, jaké to všechno má následky. Třeba to, že neprší:

„Hustý provoz v Evropě, zejména nad Českou republikou, která měla před koronavirovou krizí vůbec nejhustší letecký provoz ve střední Evropě, vedl postupně k obrovskému suchu v České republice, ke kritické situaci vysycháním jižní Moravy v minulých letech, protože chemtrails působí kromě zatemňovací funkce také jako inhibitor dešťových srážek. Jakmile tedy na jaře skončila letecká hustá doprava kvůli covidu, v ČR začalo zhruba od května znovu a normálně pršet, jako kdysi před 30 lety. Nyní se ale všechno vrací po pár měsících do starých kolejí. Už se znovu  práškuje!“

Copak voda, chemtrails působí podle autora i na mozky. Teď se inženýři zla zaměřují na slovanské mozky, protože ty jejich rejdům zatím nějak unikaly:

„Chemtrailové práškování působí nejen zatemňování oblohy, ale i zatemňování mozků obyvatelstva. Chemie z chemtrails se dostává do vody, do potravního řetězce a po několika desítkách let se najednou v populaci masově objevuje degenerace a její doprovodné projevy, homosexualita, podezřele nápadně klesá objem testosteronu v mladé mužské bílé populaci, zvyšuje se objem estrogenu v mužské bílé populaci, což vede k neschopnosti bílé populace bránit silou svůj životní prostor před invazními procesy jiných kultur, neschopnost aktivace pudu sebezáchovy bílé civilizace, pohlavní deviace v bílé civilizaci, raketový nárůst alergií, astmatu, diabetu, Alzheimerovy choroby a rovněž autismu. V některých jiných zemích Evropy, hlavně a především slovanských, tyto problémy ale zatím nemají. A to někoho sakra štve.“

repro: Aeronet

A ještě jednou o nebohých Slovanech: „Díky covidu a prázdným letištím tak uvolněná dopravní letadla bez lidí mohou létat nad Evropou s jiným účelem, pokládají nad Evropou mřížku, resp. chemtrailový grid v pravidelných mřížových vzorcích na dokonalé zatemnění tuhle křesťanského Polska a jeho severního pobřeží, támhle Chorvatska a Srbska na Balkánu. A co mají tyhle prostory, kde právě dopravní letadla práškují v době covidové uzávěry, vlastně společného? No přece, že se jedná o slovanské země!“

Pokud někoho napadne, jak souvisí práškování Slovanů s létáním Quantas nad pobřežím Austrálie, má smůlu. Všimněte si chybějících údajů. Napíše se „snímky z geostacionární družice“, ale už ne z jaké a kdy. Nevíme, jestli jde o snímek pořízený v jednom okamžiku, nebo časosběrný. Právě pro ten druhý se geostacionální družice mohou dobře použít, protože jsou nad planetou stále nad jedním místem povrchu. Z takového obrázečku není ani zřejmé, zda jsou ty čáry ve stejné výšce. Prostě nic, co třeba laika nenapadne, ale je to důležité.

O kondenzačních pruzích za letadly se dost ví od druhé světové války a ví se také, jak se mění podle intenzity slunečního svitu, teploty, horizontálního a vertikálního proudění a vlhkosti. To je ale pro některé lidi už moc složité. Hustota leteckého provozu nad pevninou je tak velká, že by bylo spíše podezřelé, kdyby nakonec dráhy letadel a jejich kondenzační pruhy nevytvořily něco, co připomíná „chemtrails grid“. Tvrdit, že FlightRadar některé lety nezaznamenává, je už zcela neprokazatelná pohádka. Jak to někdo může vědět? Musel by porovnat záznam z jiného radaru a potom ze zařízení, které registruje letadla podle identifikačního signálu, který vysílají, a hledat rozdíly. Na to vemte jed, že tohle se nikde nedočtete.

Jenže stejně tak je jisté, že racionální argumenty na blouznivce nezaberou. Nakonec usoudí, že v „tom jedete taky“, a diskuse končí. Profesionální výrobci těchto bludů v ně ostatně sami nevěří, takže obracet se s vyvracením na ně je zbytečné. Kdyby se náhodou někdy přece jen dostali do úzkých, nevadí. Přinesou nějakou jinou pitomost, a deset, a sto, a budou pokračovat v zamořování informačního prostoru.

Proč? To si můžeme zrekonstruovat podle toho, kdo takové nesmysly šíří. Skupiny, které chtějí vyvolat dojem, že už se nedá věřit nikomu nic. (Jen jim samozřejmě.) To je ideální příprava půdy, aby se pak nahoru dostali ti praví. Srozumitelní bojovníci za lid a proti elitám a se srdéčkem na dlani.

Líbí se vám tento článek? Prosíme, podpořte nezávislou žurnalistiku

Smyslem Svobodného fóra a deníku FORUM 24 je přispívat ke kontrole politické i ekonomické moci a bránit svobodné prostředí v České republice.

Abychom pro Vás mohli nadále pracovat, potřebujeme nutně Vaši pomoc. Jsme vděčni za každý, i malý finanční příspěvek. Váš finanční dar můžete zaslat na tento sbírkový účet: 4095439339/0800

Prosíme, informujte nás o Vašich finančních darech na mailu [email protected]

Revue Forum Banner