ODS použila Babišovy zbraně a přesně zasáhla cíl

ČTK

Ministryně financí Alena Schillerová (ANO) | FOTO: ČTK

Marketing hnutí ANO je tématem debat snad ve všech politických uskupeních. Někdo ho má za nepřekonatelný, jiný se snaží tvářit, že není tak silný. Když se ovšem podaří najít slabé místo a do něj se trefit, je to tou nejlepší reakcí na neustálé výpady Andreje Babiše. Jak na to, ukázala na Twitteru ODS.

Je pochopitelné, že se Petr Fiala nechce stylizovat do „lidového“ politika, který se fotí se zmijovkou na hlavě. Přesto se dá najít způsob, jak promluvit k veřejnosti Babišovým jazykem, který je nyní pro část občanů tak přitažlivým. Konkrétně to ukázala Občanská demokratická strana na sociálních sítích ve středu, kdy reagovala na formulář pro offline EET.

Ten měl podle ministryně financí zjednodušit živnostníkům práci, přitom se jednalo pouze o další administrativní ztížení a byrokratický nesmysl. „Finanční správa stáhla z webu formulář pro offline EET s 540 kolonkami,“ oznámila ODS na Twitteru. A přidala i parafrázi na jeden z posledních výroků Andreje Babiše: „To asi jen „nějaký blb udělal idiotskou tabulku,“ kterou po něm nikdo nechtěl.“

Těmito slovy premiér zhodnotil tabulku, která ukázala, jak bizarní je trojí dělení sazeb DPH na pivo. Přitom se v ní objevila pouze fakta, která neumí vyargumentovat ani Alena Schillerová. Podle ministryně jsou totiž 10 %, 15 %, a 21 % pouze dvě sazby, nealkoholické pivo je limonáda a pivo je jídlo.

Líbí se vám tento článek? Prosíme, podpořte nezávislou žurnalistiku

Smyslem Svobodného fóra a deníku FORUM 24 je přispívat ke kontrole politické i ekonomické moci a bránit svobodné prostředí v České republice.

Abychom pro Vás mohli nadále pracovat, potřebujeme nutně Vaši pomoc. Jsme vděčni za každý, i malý finanční příspěvek. Váš finanční dar můžete zaslat na tento sbírkový účet: 4095439339/0800

Prosíme, informujte nás o Vašich finančních darech na mailu [email protected]

Revue Forum Banner