Babišův Agrofert spustil reklamní kampaň. Tématem je holý zadek

Eric Drooker

Sport sice nepatří mezi témata, která by Andrej Babiš nějak výrazněji komentoval, ale pro jeho Agrofert se hodilo pro reklamní  kampaň. Zemědělský koncern ministra financí je totiž partnerem Českého olympijského týmu a před chystanými hrami v Riu se chce pomocí našich reprezentantů zviditelnit. Ve dvou reklamních spotech ubezpečuje pár atletů, že jejich pocit, že jsou na stadionu nazí byl pouhým snem. Agrofert by je prý totiž s holým zadkem nenechal.

Jak uvádí server Echo24 kampaň pro Babišův holding zpracoval tým studentů marketingu z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Z několika návrhů se v Agrofertu nejvíce líbil tento. „Téma je jasné – díky naší podpoře nejedou čeští sportovci do Ria lidově řečeno s holým zadkem. V jednoduchosti je síla, takže když nám studenti Adriána Nezvalová a Jan Pavliš poprvé prezentovali svůj nápad, měli jsme téměř hned jasno, že tuto kampaň chceme realizovat,“  řekla Kateřina Kuchařová, ředitelka divize komunikace Agrofertu.

Kampaň, představená premiérově na festivalu Colors of Ostrava prý zatím nevzbudila velký zájem ani rozruch. Je na ní ovšem určitě zajímavé, že Babiš přes svůj Agrofert slibuje části občanů, že je nenechá s holým zadkem. Pro ty ostatní má připravenou elektronickou evidenci tržeb nebo kontrolní hlášení DPH.

Líbí se vám tento článek? Prosíme, podpořte nezávislou žurnalistiku

Smyslem Svobodného fóra a deníku FORUM 24 je přispívat ke kontrole politické i ekonomické moci a bránit svobodné prostředí v České republice.

Abychom pro Vás mohli nadále pracovat, potřebujeme nutně Vaši pomoc. Jsme vděčni za každý, i malý finanční příspěvek. Váš finanční dar můžete zaslat na tento sbírkový účet: 4095439339/0800

Prosíme, informujte nás o Vašich finančních darech na mailu [email protected]

Revue Forum Banner