Letuška radí, co byste nikdy neměli požadovat, když dorazíte k odletu na poslední chvíli

Ilustrační foto (AdobeStock)

Ilustrační foto | FOTO: AdobeStock

Po zrušení covidových restrikcí si mnoho lidí naplno užívá, že zase mohou cestovat. A třeba právě oslava nového roku se pro někoho může stát důvodem, proč si koupit letenku a zamířit na nepoznaná místa či do turisticky oblíbených oblastí. Je tedy dobré vědět, čím nenaštvat palubní personál vašeho letu.

Jak upozorňuje letuška, která je na TikToku známá jako @anastasia_crunk, existuje typ chování, jímž si rozhodně ty, kteří vás budou doprovázet při vaší cestě a starat se o vaše pohodlí, nezískáte. 

()

Týká se to především cestujících, kteří dorazí na letiště na poslední chvíli. Letištní personál se podle Anastasie vždy snaží udělat vše pro to, aby i opozdilci byli za všech okolností spokojeni s letem. Někdy se však cestující chovají tak, že letušky a stevardi nechápou, co se děje.

Mladá žena své příspěvky na sociální síti občas koncipuje jako hrané scénky, v nichž ukazuje, co se všechno na letišti může stát při debatě personálu a cestujících. Třeba těch, kteří dorazí “za pět minut dvanáct”.

„Omlouvám se, musel jsem si rychle dojít pro Starbucks,“ říká jedná z “cestujících” ve skeči. „Provoz byl šílený,” dodává. To však není vše. Turista totiž zkouší, jestli by nešla zařídit jedna “maličkost”. „Počkejte, můžu dostat místo do uličky?” ptá se cestující, čímž stále prodlužuje dobu odletu.

V momentě, kdy se dozví, že je letadlo plné, tedy své vysněné místo nedostane, zkusí ještě jednu otázku. „Mám čas jít na toaletu?” zeptá se cestující. Klidná letuška jen odpoví: „Ne, ne, ne, na záchod můžete jít až na palubě. Jsem ráda, že jste to stihla”.

Jak si personál naopak získat

Kat Kamalaniová na sociální síti pravidelně sdílí zajímavé rady, které mají všem lidem zpříjemnit jejich cestování. Tentokrát se letuška zaměřila na to, jak se dá získat „zvláštní přístup“.

()

„Pokud v letadle uděláte tuto jedinou jednoduchou věc, slibuji vám, že se vám dostane královského zacházení od letušek,“ říká Kat ve svém videu. „Být letuškou je vyčerpávající práce. Děláme v různých časových pásmech, vstáváme v různé hodiny a řešíme rozzlobené zákazníky,“ vysvětluje letuška.

Zároveň slibuje, že až příště poletíte, pokud budete chtít od letušek zvláštní zacházení, stačí udělat jednu maličkost. Když koupíte jakoukoliv drobnost, jako je třeba čokoládová tyčinka, balzám na rty či podobnou věc, máte vystaráno.

Líbí se vám tento článek? Prosíme, podpořte nezávislou žurnalistiku

Smyslem Svobodného fóra a deníku FORUM 24 je přispívat ke kontrole politické i ekonomické moci a bránit svobodné prostředí v České republice.

Abychom pro Vás mohli nadále pracovat, potřebujeme nutně Vaši pomoc. Jsme vděčni za každý, i malý finanční příspěvek. Váš finanční dar můžete zaslat na tento sbírkový účet: 4095439339/0800

Prosíme, informujte nás o Vašich finančních darech na mailu [email protected]

Související články