Muž našel v krabici jinou televizi, než si koupil. V obchodě mu řekli, že je zloděj

Ilustrační foto  (pexels.com)

Ilustrační foto | FOTO: pexels.com

Zvláštní překvapení potkalo muže, který se vypravil do supermarketu, aby si pořídil novou televizi. Když doma rozbalil krabici s výrobkem, zjistil, že se v ní nachází jiný přístroj, než si vybral a zaplatil. Při reklamaci ho navíc podle informací deníku Daily Mirror prodavači obvinili z krádeže.

David Jones z britského Derbyshire se na nový televizor velmi těšil. Vybral si značku Toshiba a přístroj za 279,99 liber (zhruba 8200 korun). Po příjezdu domů však zjistil, že se v krabici nachází televize LG. Model byl sice za 349 liber (cca 10 300 korun), ale chyběl u něj dálkový ovladač a veškeré kabely.

Muž, který se živí jako uklízeč, se vrátil do supermarketu a požadoval vrácení peněz. Prodavači mu ovšem oznámili, že to není možné. Jones se nechtěl dát a na reklamaci další dva týdny trval. „Byl jsem tam třikrát. Jednou sám, jindy i s přáteli, ale vždy mi uvedli nějakou výmluvu, proč nemohou peníze vrátit,“ vzpomíná muž, který trpí specifickou poruchou učení. 

Nakonec ho zaměstnanci obchodu obvinili z krádeže a varovali ho, aby se už do prodejny nevracel. „Cítil jsem se zahanbený, protože Tesco uvedlo, že možnost vrácení vadných produktů neposkytují,“ říká Jones, podle nějž se mu prodavači smáli kvůli jeho postižení. 

V komunikaci s obchodem se mu tak rozhodla pomoci jeho spolubydlící Denise Bowlesová. Nejprve natočili video na facebook a poté kontaktovala zákaznickou linku Tesca. „Dali mi referenční číslo a řekli, ať ho vezmu s televizí a účtenkou do obchodu,“ vysvětluje žena. Když to Jones udělal, prodavači mu oznámili, že je nějaké číslo nezajímá.

„Nebyl tam žádný stojan, žádné dráty, bylo znát, že je to jiná televize, skoro se nevešla do té krabice,“ popisuje Bowlesová. „Stále opakovali své, já jsem trvala na svém. Jen obraceli oči v sloup. Bylo vidět, že se nás chtějí zbavit,“ dodává. 

Prozatím se nespokojenému zákazníkovi nepodařilo v boji proti supermarketu uspět. Mluvčí britského Tesca sice hovoří o bezproblémových reklamacích, ale David Jones o tom ví své.

Líbí se vám tento článek? Prosíme, podpořte nezávislou žurnalistiku

Smyslem Svobodného fóra a deníku FORUM 24 je přispívat ke kontrole politické i ekonomické moci a bránit svobodné prostředí v České republice.

Abychom pro Vás mohli nadále pracovat, potřebujeme nutně Vaši pomoc. Jsme vděčni za každý, i malý finanční příspěvek. Váš finanční dar můžete zaslat na tento sbírkový účet: 4095439339/0800

Prosíme, informujte nás o Vašich finančních darech na mailu [email protected]