Náš problém už nejsou jen ruské weby, ale dezinformátoři ve službách premiéra

ČTK

Poslanec ANO a bývalý manažer Agrofertu Milan Feranec | FOTO: ČTK

V České republice máme poměrně dost lidí odhodlaných bojovat s ruskou propagandou. Co ale stále ještě nedošlo ani zdaleka všem, je fakt, že ta nejsilnější dezinformační média a další kanály spadají do holdingu Agrofert premiéra této země. Posledním příkladem masivní dezinformační kampaně je snaha holdingu a jeho spojenců znevěrohodnit Českou televizi.

Tak si to shrňme. Všichni víme, že ta část společnosti, která podlehla proruským lžím, nenávidí Českou televizi. Ať už by veřejnoprávní médium vysílalo cokoli, bude to zlo, které se musí zrušit, zničit, umlčet. Hysteričtí sluhové zla na tom pracují soustavně a v jejich čele už dlouhá léta stojí prezident republiky.

Andrej Babiš přišel do naší politiky a tvářil se jako liberál. Eurokomisařka Věra Jourová prý bude dohlížet na svobodu médií v EU. To je opravdu zajímavé, protože právě v žoldu jejího šéfa se tu pořádá hon na Českou televizi, byl v podstatě zlikvidován Český rozhlas a nátlak na kritiky je obrovský.

Aktuální kauza je jednoduchá: Ministryně financí Alena Schillerová, poslanec ANO Milan Feranec, Finanční správa, Agrofert a jeho média spolu s Parlamentními listy šíří lži o tom, že pořad Reportéři ČT zmanipuloval kauzu vyhozeného ředitele Finančního úřadu v Příbrami tak, aby poškodil holding Agrofert. Snaživě přispěchal na pomoc také bulvár z Mafry Expres.cz, který moderátory ČT pomlouval a špinil už několikrát. Tak je to v kostce.

Ti všichni urážejí konkrétní novináře, kteří dělají svoji práci, aniž by oni sami měli v těchto „médiích“ prostor k vyjádření. Ti všichni slouží Andreji Babišovi a ruské propagandě zároveň, protože všichni dohromady chtějí, aby veřejnoprávní média ovládal stát. Vidíme to ostatně ve způsobu, jakým jsou v tajné volbě obsazovány mediální rady.

Šéfredaktor MF DNES Jaroslav Plesl spolupracuje s dezinformátory a publikuje je v MF DNES. Stejně postupuje přítel Andreje Babiše István Léko v Lidových novinách. Babiše podporuje jak jeho holding, tak celá ruská fronta včetně Jaromíra Soukupa nebo televize, která tak ráda bojuje s uprchlíky, tedy FTV Prima.

Vážně chce ještě někdo tvrdit, že Babiš, ten, který nazývá veřejnoprávní novináře zkorumpovanou pakáží, není součástí tohoto holportu? Ten Andrej Babiš, kterého do funkce dostal Miloš Zeman, zvolený za ruské a čínské peníze?

Kdo to nevidí, je naivní. Stojí před námi obrovská síla. Ať jsou kořeny kdekoli, holding se propojil s těmi, kteří adorují Vladimira Putina a chtějí zničit liberální demokracii. To všechno třicet let po sametové revoluci.

Dokud nepřestaneme zavírat oči před tím, co se děje ve velkých médiích, která určují to, jaké informace se dostávají k většině naší společnosti, nezmění se vůbec nic. A vyvracení ruských hoaxů na tom nezmění ani procento preferencí.

Líbí se vám tento článek? Prosíme, podpořte nezávislou žurnalistiku

Smyslem Svobodného fóra a deníku FORUM 24 je přispívat ke kontrole politické i ekonomické moci a bránit svobodné prostředí v České republice.

Abychom pro Vás mohli nadále pracovat, potřebujeme nutně Vaši pomoc. Jsme vděčni za každý, i malý finanční příspěvek. Váš finanční dar můžete zaslat na tento sbírkový účet: 4095439339/0800

Prosíme, informujte nás o Vašich finančních darech na mailu [email protected]

Revue Forum Banner