Pracovnice v KFC prozradila, čím zákazníci nejvíc štvou obsluhující personál

Ilustrační foto (AdobeStock)

Ilustrační foto | FOTO: AdobeStock

Práce v gastronomii není pro každého. Zákazníci v restauracích či fasftoodech totiž nemusí být vždy milí, chápající a příjemní. Přesto je třeba k nim přistupovat pokaždé s úsměvem na rtech a splnit každý jejich požadavek. Tak to alespoň vyžadují majitelé zařízení, v němž se nabízí jídlo. Proč to někdy není jednoduché, popsala bývalá zaměstnankyně KFC.

Tiktokerka, kterou uživatelé této sociální sítě znají pod nickem @soph_louey, je bývalou zaměstnankyní jednoho ze světově nejznámějších fastfoodů. Na svém účtu sehrála pro pobavení scénky, kterými chtěla upozornit na to, čím zákazníci často “vytočí” obsluhující personál.

Prezidentský kandidát Petr Pavel hovoří na tiskové konferenci ve svém volebním štábu k výsledkům prvního kola prezidentských voleb. (ČTK / Šimánek Vít)

„Pracovala jsem v KFC – neustále jsme dostávali jeden a ten samý požadavek. Bylo to k vzteku,” popisuje Sophie. Ve výsledku se totiž ukazovalo, že ne všichni zákazníci si pod zažitými pojmy představují ty samé věci.

Ve skeči se jako obsluha klasicky ptá: „Ahoj, vítej v KFC, čím mohu posloužit?”. Odpovědí je objednávka na “klasický burger”. Zaměstnankyně KFC se pro jistotu ještě dvakrát ujistí, zda požadavku správně rozuměla. 

Po chvíli se ovšem zákazník vrací zpět s tím, proč na svém burgeru nemá sýr. S vysvětlením, že v tom případě se nejedná o klasický hamburger produkt vymění. Tento případ “neporozumění” ovšem není tím, který je nejčastější a pro zaměstnance fastfoodu nejvíc frustrující. Mnozí lidé totiž podle Sophie nedokáží pochopit, že si přílohu vybírají a není jim dávána automaticky.

Opět situaci předvádí v krátké scénce. „Dobrý den, rád bych si objednal toto jídlo, prosím,” říká zákaznice. Sophie, která mluví sama za sebe, odpoví: „Ano, chcete k tomu hranolky, fazole, kukuřičný klas nebo omáčku?”. Dáma si vybere omáčku. Když však objednávku přebírá, shání se po hranolcích. Vše končí hádkou, z níž vyplývá, že je na vině obsluhující, která nedostatečně vysvětlila, jak to v jejich provozovně chodí.

V komentářích se našlo několik příspěvků, které dávají Sophii za pravdu. „Mám rád, když si u mě objednají kyblík a v momentě, kdy se zeptám, jaký, odpoví mi, že prostě kýbl,” napsal jeden z uživatelů TikToku.”Já mám nejraději, když se mě zeptají, jestli mohou dostat kuře,” přidal se další.

Líbí se vám tento článek? Prosíme, podpořte nezávislou žurnalistiku

Smyslem Svobodného fóra a deníku FORUM 24 je přispívat ke kontrole politické i ekonomické moci a bránit svobodné prostředí v České republice.

Abychom pro Vás mohli nadále pracovat, potřebujeme nutně Vaši pomoc. Jsme vděčni za každý, i malý finanční příspěvek. Váš finanční dar můžete zaslat na tento sbírkový účet: 4095439339/0800

Prosíme, informujte nás o Vašich finančních darech na mailu [email protected]

Související články