
Pod mimořádným útokem je Facebooková stránka Andreje Babiše. Od zveřejnění děsivého zjištění reportérů Sabiny Slonkové a Jiřího Kubíka píší lidé Babišovi ostré vzkazy. Doporučují mu, aby se z návštěvy Palerma raději nevracel, aby si koupil tepláky, ptají se, zda tam nechá přepravit i syna, nebo konstatují, že nad jeho činy by si i Vito Corleone odplivl. Tak masivní příliv reakci marketingové oddělení Agrofertu s Prchalem a hromadou falešných účtů nezvládají. Nestíhají Babiše chválit, nestíhají kritické příspěvky mazat.
Jasné vzkazy má Babiš také na Twitteru. Lidé se ho ptají například na to, co říkají zahraniční partneři v reakci na únos jeho syna. Ptají se, koho premiér nechá unést příště, a doporučují mu, aby se šel sám přihlásit na policii.
Negativní reakce v posledních diskuzích naprosto převládají. A Babiš na sociálních sítích stále mlčí. Hodiny ubíhají. Je evidentní, že jeho tým neví, co má dělat. Aby ne. Zjištění novinářů, že klient nechal unést vlastního syna na Krym kvůli tomu, aby taťka nešel sedět za údajný podvod při stavbě chaty, to je zlý sen každého marketéra a experta ka krizovou komunikaci.
Tohle zvládnou jen těžko. Jak se asi pracuje Marku Prchalovi a jeho druhům pro pána, který je schopný udělat tohle vlastnímu dítěti? Jestli pak mají ze své práce radost? Z toho, že pomáhají maskovat skutečnou, tedy gangsterskou, tvář svého šéfa.