„Služba v armádě je opravdová mužská práce,“ tak zní heslo agitační kampaně vyzývající občany k narukování do armády, která bude spuštěna v ruském Petrohradu. Informoval o tom server Fontanka s odkazem na mediální plán městské správy.
V ulicích ruského Petrohradu má být umístěno 553 billboardů, které budou svým obsahem vyzývat k přidání se k ruské vojenské službě, a další reklamní sdělení budou součástí hromadné dopravy. V metru se objeví 1500 podobných polepů a v autobusech, tramvajích a trolejbusech k agitce poslouží 1800 obrazovek a 2870 mediálních panelů, na kterých budou přenášena videa kampaně. V každé stanici metra bude navíc přehrávána audioreklama a dobrovolníci zde budou rozdávat letáky.
Plakáty s heslem „služba v armádě je opravdová mužská práce“ budou polepena i železniční a autobusová nádraží a stejné se objeví na letišti Pulkovo nebo na klinikách. Pět tisíc plakátů bude vytištěno a každá ze 111 obcí je rozmístí v okolí obytných budov.
Dospělí muži žijící v Petrohradu budou moci reklamu vidět od 1. července do 30. listopadu. Smlouvy o agitační reklamě na vojenskou službu podepsalo město na začátku května v celkové výši 172,2 milionu rublů. Zároveň vyhlásil tiskový výbor soutěž o 6 milionů rublů na internetovou informační kampaň „o sociálních zárukách a výhodách poskytovaných smluvním vojákům“.
Média vlastněná městem budou muset na kampaň o službě v armádě měsíčně vyrobit asi 500 příspěvků a materiálů a zároveň by měla zveřejňovat komentáře expertů, jako jsou například váleční veteráni.
Agitace bude přítomna i na akcích města, na kterých bývají za tímto účelem zapojeni dobrovolníci. Jde například o Den Ruska. Na posledním Zmrzlinovém festivalu rozdávali dvacet tisíc letáků. Nejaktivnější hon na dobrovolníky by se měl ovšem odehrát na sportovních akcích, na kterých budou instalovány mobilní informační body, prostřednictvím kterých bude možné narukovat do armády ihned.