Nervozita v táboře Babišova týmu stoupá s každou demonstrací. Proto je potřeba útočit a oslabovat, jak nejlépe to jde, a nejefektivnější cesta jsou peníze. „Kde na to berou? Podívejte, kolik mají peněz!“ To je přesně taktika, která bohužel na část obyvatelstva funguje a kterou web Expres.cz patřící do vydavatelství Mafra pravidelně volí.
Článek s titulkem „Recept na plná náměstí s Milionem chvilek? Draze zaplacená reklama a miliony letáků“ v podstatě neříká nic, co by nevěděl kdokoli, kdo se o fungování spolku Milion chvilek pro demokracii alespoň trochu zajímá, ale důležitý je samozřejmě dojem.
„Popularitu spolku, který vede Mikuláš Minář, podpořily milionové výdaje na propagaci spolku. Jen od března zaplatil Milion chvilek přes milion a čtvrt za svou reklamu na Facebooku,“ píše se v textu. Facebooková reklama není nic neobvyklého, přesto je potřeba částku zdůraznit. Že by Expres takhle snaživě psal o tom, kolik peněz vynakládá Andrej Babiš za propagaci svých „Čau lidi“, to se zatím nestalo.
Důležité je samozřejmě doplnit, že zaměstnanci spolku jsou placeni z netransparentního účtu. To je mezi řádky „podívejte, kdo to asi platí?“. Ostatně takto se už projevili někteří poslanci hnutí ANO včetně Andreje Babiše, který tvrdil, že demonstranti jsou zaplacení, a pak prohrál soudní spor s jednou z nich, s Janou Filipovou.
Fungování Babišova bulváru je opravdu průzračné a dobře, že víme, že ani na Vánoce nepolevuje. Aspoň je jasné, jak důležité pro holding toto téma je.