Jiří X. Doležal / Názor Psal jsem si s ruským botem, nebo s člověkem diskutujícím jako robot? Psal jsem si s ruským botem, nebo s člověkem diskutujícím jako robot? Požádal mne o přátelství účet Petra Boudníkova, na profilovce holubice v zasklené „jako požární“ skříňce, s …
Jan Jandourek / Názor Osvědčený trik kremelské propagandy: styl vlezlého lvouna. Vyčerpat protivníka Osvědčený trik kremelské propagandy: styl vlezlého lvouna. Vyčerpat protivníka V sérii článků web EUvsDisinfo ukazuje několik laciných rétorických triků, které používají kremelští …
Markéta Gregorová / Komentář Internet jako tolkienovské bojiště aneb Jakou cenu zaplatila finská novinářka za odhalení trollí farmy? Internet jako tolkienovské bojiště aneb Jakou cenu zaplatila finská novinářka za odhalení trollí farmy? Každý den je virtuální svět okolo nás dějištěm střetů jako vystřižených z Tolkienova Pána prstenů. Zlotřilí …
Vojtěch Berger / HlídacíPes.org / Analýza Zákulisí Orbánovy propagandy: armáda trollů a facebooková reklama Zákulisí Orbánovy propagandy: armáda trollů a facebooková reklama Téma migrace a nadávky na George Sorose fungují v maďarské propagandě i po pěti letech skvěle, říká maďarský …
Petr Havlík / Názor Agrofertí trollíci zažívají nekonečný mejdan Agrofertí trollíci zažívají nekonečný mejdan Jen co skončila oslava po Šarochově a Erazimově piruetě, tak agrofertí guru servíruje svým oddaným trollíkům další …
Jan Jandourek / Zpráva Práce v ruské trollfabrice: trocha studu a dost práce. Ale snadné a dobře tam platí Práce v ruské trollfabrice: trocha studu a dost práce. Ale snadné a dobře tam platí Placení ruští vládní trollové byli obviňováni ze všeho, z pádu Hillary Clintonové i konfliktu na Ukrajině. Ale …
Jan Jandourek / Zpráva Jak se na internetu snaží čínští „maoboti“ a kolik za trollování mají Jak se na internetu snaží čínští „maoboti“ a kolik za trollování mají Internet jako nástroj svobodného šíření informací čelí zvláště v posledních letech různým úskalím. Nejjednodušší, a …
Vilém Besser / Komentář Chcete komentovat videa hnutí ANO? Máte smůlu – zakázáno! Chcete komentovat videa hnutí ANO? Máte smůlu – zakázáno! Marketingové oddělení firmy ANO funguje téměř bezchybně. Na sociálních sítích i serveru YouTube pečlivě buduje …