TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc

repro: youtube/TV Barrandov

Jaromír Soukup. | FOTO: repro: youtube/TV Barrandov

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání se shodla na tom, že by televizi Barrandov měla zaplatit pokutu 400 tisíc korun za neobjektivitu a nevyváženost. Podle RRTV moderátor a majitel televize Jaromír Soukup v pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa „jednosměrným pohledem komentoval státní investice a hospodaření některých nadnárodních firem“, informuje Česká televize. Jak doplňuje Blesk.cz, takovou nadnárodní firmou je míněna například Škoda Auto.

Společnost Barrandov Televizní Studio dostala již v květnu od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) pokutu 200 000 korun za tendenční a nevyváženou reportáž v pořadu Moje zprávy z loňského listopadu.

ČTK tehdy uvedla: „Reportáž Ryba smrdí od hlavy se zabývala státními zakázkami pro agenturu Dorland. Mimo jiné šlo o zakázku na kampaň Ryba domácí pro podporu spotřeby domácích sladkovodních ryb od ministerstva zemědělství. Podle rady obsahovala tvrzení ohledně problematických zakázek, jež byla předkládána jako fakta, přičemž zainteresované osoby a subjekty nedostaly prostor se k těmto domnělým faktům vyjádřit a celý případ byl prezentován jednostranně bez zařazení jakéhokoliv relevantního opozičního vyjádření. Zástupci Dorlandu si na reportáž u rady stěžovali hned po jejím odvysílání 20. listopadu.“

Líbí se vám tento článek? Prosíme, podpořte nezávislou žurnalistiku

Smyslem Svobodného fóra a deníku FORUM 24 je přispívat ke kontrole politické i ekonomické moci a bránit svobodné prostředí v České republikce.

Abychom pro Vás mohli nadále pracovat, potřebujeme nutně Vaši pomoc. Jsme vděčni za každý, i malý finanční příspěvek. Váš finanční dar můžete zaslat na tento sbírkový účet: 4095439339/0800

Prosíme, informujte nás o Vašich finančních darech na mailu [email protected]

Revue Forum Banner