Známý supermarket znovu naštval své zákazníky. Odmítá doručit objednané zboží

pixabay.com

Ilustrační foto | FOTO: pixabay.com

Je to jen pár dní, kdy se zákazníci nadnárodního obchodního řetězce Tesco rozčilovali, že si ve svém oblíbeném obchodě koupili zkaženou krůtu či krocana. Ty ve Velké Británii, kde se incident stal, nesmějí chybět na žádném svátečním stole. Nyní mají Britové další důvod, aby si propříště pro nákupy vybrali jiný obchod. Tesco totiž podle deníku Daily Mirror přestalo doručovat zboží, které si lidé objednají na internetu a chtějí ho přivézt domů.

Důvodem má být podle Tesca i dalšího řetězce Sainsbury silné sněžení, které postihlo různé oblasti Spojeného království. Zuřící zákazníci ovšem tuto „výmluvu“ neakceptují a opět se na sociálních sítích pustili do projevů nespokojenosti.

archiv

Jeden ze zákazníků Tesca si postěžoval na twitteru. „Máme u nás trochu sněhu. Právě jsme byli venku, silnice jsou čisté, ale můj nákup, který měl být dovezen dnes odpoledne, zrušili. Napsali mi jen textovku, že prý kvůli nepříznivým povětrnostním podmínkám,“ popisuje situaci. „Mám si prý zarezervovat náhradní termín. No, to se snadněji řekne, než udělá,“ dodal evidentně naštvaný muž.

Jinou zákaznici zase zarazilo, že přestože u nich jezdí autobus a rozváží i společnost Amazon, Tesco její nákup nepřiveze. Navíc se jednalo o dlouho objednané zboží, které mělo dorazit na osmnáctiny jejího syna, tudíž vznikl problém. „Je tu jen malinko sněhu, který navíc už taje,“ napsala žena na twitter.

Další nespokojení Britové upozorňují i na fakt, že jsou kvůli nařízeným karanténním opatřením na rozvážku ze supermarketů odkázaní. Mluvčí řetězců se za způsobené nepříjemnosti omluvili, neprozradili ale, jak budou špatnou situaci řešit.

Kvůli koronavirové pandemii mělo problém i české Tesco. Na jaře se jeho zákazníci zásobovali tak intenzivně, že volné sloty pro objednávky byly k dispozici třeba až za tři týdny od zadání objednávky. Navíc některé zboží nebylo možné sehnat. Podpultovým se stalo třeba sušené droždí nebo žitná mouka. V domácnostech se totiž ve velkém začaly péct chleby a rohlíky. Druhá vlna epidemie ovšem rozvážkové služby v České republice tolik nepostihla.

Líbí se vám tento článek? Prosíme, podpořte nezávislou žurnalistiku

Smyslem Svobodného fóra a deníku FORUM 24 je přispívat ke kontrole politické i ekonomické moci a bránit svobodné prostředí v České republice.

Abychom pro Vás mohli nadále pracovat, potřebujeme nutně Vaši pomoc. Jsme vděčni za každý, i malý finanční příspěvek. Váš finanční dar můžete zaslat na tento sbírkový účet: 4095439339/0800

Prosíme, informujte nás o Vašich finančních darech na mailu [email protected]

Revue Forum Banner