Vydavatelství Mafra, které patří do svěřenského fondu premiéra Andreje Babiše, je nejsilnější mediální skupinou. Za první pololetí roku 2019 oslovila 3,5 milionu čtenářů, jak uvádí server Mediaguru.
Na druhém místě je vydavatelství Czech News Center (zahrnuje Blesk, Reflex, AHA! atp.) se čteností 3,36 milionu čtenářů (podíl 24 %). Třetím nejsilnějším je Vltava Labe Media se souhrnnou čteností 2,58 milionu čtenářů (podíl na trhu 18 %).
Tři největší vydavatelství v zemi, která všechna patří českým miliardářům, oslovují 67 procent lidí.
Mafru posílil nákup vydavatelství Bauer Media, které zahrnuje lifestylové tituly, například Rytmus života, Cosmopolitan nebo Žena a život.
I přes zdánlivě vysoká čísla ale čtenost poklesla. Ve srovnání s výsledky za poslední čtvrtletí 2018 a první čtvrtletí 2019 se čtenost všech jejích titulů snížila o 94 tisíc čtenářů.