Pro koho jsou určeny produkty Berry.En? A je možné, aby doplňky stravy efektivně zlepšily imunitu? Ano. O produktech pro velmi náročnou klientelu, které vznikly za spolupráce špičkových německých sportovních lékařů, hovoří obchodní ředitelka Berry.En pro střední Evropu Radka Šormová.
Co nového přinášíte na český trh s doplňky stravy?
Představujeme českému zákazníkovi unikátní německou značku high-endových produktů Berry.En, vyvinutých speciálně pro velmi náročnou klientelu, tj. vrcholové sportovce a kliniky zabývající se specifickými, zejména se sportem souvisejícími stavy, rehabilitační zařízení, atd.
Vývoj těchto produktů postupoval právě přesně podle potřeb klienta a za spolupráce špičkových německých sportovních lékařů.
Čím je vaše nabídka produktů unikátní?
Právě tím, jak tyto produkty vznikaly. Jejich složení přímo reflektuje očekávaný cíl, kterého chceme dosáhnout. Nejedná se pouze o jednotlivé složky, ze kterých se produkty skládají, ale o jejich vzájemné vyladění tak, že poté působí v synergii a předpokládaným směrem.
Neméně důležitá je i forma gelu bez jakýchkoli přidaných látek a konzervantů. Technologii balení produktů právě bez užití konzervantů, při zachování maximální možné kvality, má firma patentovanou.
Pro koho jsou vaše produkty určeny a jaký je jejich užitek?
Produkty jsou určeny pro náročného klienta, jehož prioritou je zachování ideálního zdravotního stavu, aktivní životní styl a v případě již vzniklého problému rychlý návrat k optimálnímu výkonu. A právě takovému zákazníkovi nabízíme naše produkty s historií.
Jako jeden z mála dodavatelů na tomto náročném trhu garantujeme vrcholovým sportovcům, že nebudou popotahováni antidopingovými agenturami, neboť se výrobky pyšní certifikátem Kölner liste.
Například výrobek určený pro speciální kloubní výživu Aktiv vznikl na základě požadavku aktivních fotbalistů z Bundesligy a jeho cílem je pomoci napravovat to, co bývá nejčastěji při tomto sportu poškozeno, tedy klouby a vazy. Samozřejmě v rámci širší terapie. Dnes se již na tomto poli můžeme pyšnit referencemi stovek spokojených uživatelů. Na našich webových stránkách https://www.berryprague.cz/produkty/ naleznete přehled jednotlivých produktů, z nichž každý byl vytvořen pro klientelu s určitou konkrétní potřebou.
Na co se podle vás mají zákazníci při výběru doplňků stravy zaměřit?
Určitě by to v první řadě měl být původ surovin, ze kterých se onen doplněk stravy skládá. Na trhu je mnoho dodavatelů jednotlivých komponentů od certifikovaných, co se týká místa původu a způsobu zpracování, až po laciné no name prodejce. Rovněž je důležité, jedná-li se o přírodní složky nebo složky syntetického původu. Hodně napoví i to, kde jsou doplňky stravy vyráběny. Určitě bychom se měli raději zaměřit na země s náročným procesem certifikace a sledováním kvality, dále pak na způsob garance bezpečnosti (jak je produkt konzervován, balen, uskladněn atd.). Je také velmi důležité sledovat i optimální vyvážení jednotlivých složek produktu tak, aby účinkovaly v synergii.
Samozřejmě že nemůžeme po zákazníkovi chtít, aby si tyto informace sám získával. Ovšem dobrý výrobce by měl být schopen výše uvedené garantovat.
Mohou podle vás doplňky stravy ovlivňovat imunitu?
Pochopitelně že mohou. Imunitní systém ovlivňuje mnoho faktorů a strava je jedním z primárních. Hovoříme-li o doplňcích stravy, zde opět záleží na jednotlivých komponentech a jejich vzájemném spolupůsobení. Například u složky Fukoidan máme k dispozici mnoho studií z renomovaných institucí dokládajících její možné imunomodulační vlastnosti.
Účinky vitaminu D3 u virových onemocnění jsou rovněž dostatečně zdokumentovány. Ovšem opět, jak jsme již zmínili výše, důležitá je forma této suroviny a další složky obsažené v produktu, které umožní, aby tato látka účinkovala žádoucím způsobem.
Vaše značka mezi svými cíli udává udržitelnost své činnosti. Jak se projevují vaše snahy o udržitelný rozvoj?
Pokud působíte na jednom z nejnáročnějších trhů na světě, je korporátní odpovědnost považována za samozřejmou. Tedy výrobní procesy musí být přísně ekologické, suroviny jsou samozřejmě nakupovány v rámci politiky fair trade a pracovní podmínky zaměstnanců splňují ty nejvyšší standardy. Věříme, že naplňováním podmínek udržitelného rozvoje přispíváme k harmonickému vývoji společnosti.