Společnost Agrofert se rozhodla zlepšit svou reputaci reklamní kampaní. Její slogan zní: „Ještě, že vás máme“. Ano, to je pravda, tenhle holding nás všechny opravdu má a z daní mu platíme například lepší linku na toastový chléb z Penamu. To důležitější ovšem je, kde se reklama bude objevovat a co to znamená.
Agrofert je samozřejmě společnost, která si může dovolit zaplatit značný objem reklamy. A na svém webu oznámila, že tentokrát to bude v tištěných médiích i v televizích – reklamní spoty už ostatně běží. Co z toho plyne? Je to jednoduché – všude tam, kde přijmou peníze z Agrofertu, zároveň mohou jít více na ruku skutečnému majiteli Andreji Babišovi.
Fakt je, že Agrofert má jisté potíže. Mnoho lidí odmítá kupovat zejména potraviny z této společnosti, další zase čas od času upozorňují na nekalé praktiky při přebírání firem nebo získávání dotací, což je holdingová specialita. I proto je potřeba si veřejnost naklonit.
Co je ale skutečně důležité, to je náklonnost médií. Koupit si spoty na TV Nova či FTV Prima nemůže každý, rozhodně ne ve velkém objemu. Agrofert ano. Zavázat si tyto subjekty, to je skvělá taktika.
Ještě lepší je situace v médiích tištěných. Trh na tom není nejlépe a každá inzerce se hodí. Co na tom, když někam umístíte Olmu, Penam nebo rovnou celý Agrofert? Nic. Jenže psát pak o jejich podvodech je trochu nepříjemné, nebo ne?
A tak je to se vším. Ještě, že vás máme. Kúpíme si všetkých.