Každý má zřejmě zkušenost s lidmi, kteří při čekání na cokoliv nedokáží udržet nervy na uzdě a dávají to hlasitě najevo. Podobný zážitek měl i jeden z návštěvníků okénkového prodeje ve známém fastfoodovém řetězci. Jak situaci vyřešil informuje The Daily Mirror.
Nechat si nadávat, není nic příjemného, navíc, když neděláte nic, za co byste si to měli zasloužit. Nelíbilo se to ani zákazníkovi McDonald’s, který si z auta objednával jídlo. Řidička za ním na něj totiž při tom pokřikovala, že je pomalý a zdržuje.
Když se odebral ke druhému okénku, kde se platí, podíval se na zákaznici za sebou, jestli už má svou objednávku vyřízenou. V momentě, kdy tomu tak bylo, požádal obsluhu, že by rád zaplatil i za auto, které jede za ním. Tak se i stalo.
Když se blížili k výdejnímu okénku, sledoval muž reakci osoby, která mu ještě před několika momenty nadávala. „Pokračoval jsem a ona se na mě dívala s podivem. Cítila se velmi trapně a vyhýbala se očnímu kontaktu,” vzpomíná zákazník fastfoodu.
Pak ovšem přišel moment pomsty. „Když jsem se dostal k poslednímu oknu, kde jsem si bral jídlo, ukázal jsem asistentce obě moje účtenky a vzal si také její jídlo,” říká s úsměvem muž „Zaplatil jsem za to, je to moje! Teď musí absolvovat celou objednávku ještě jednou a pěkně si počká,“ dodal.