Vzdělávací projekt má žákům přiblížit umělou inteligenci. Spolupracovali na něm odborníci a influenceři
Influencer Svatopluk Barek v pondělí představil vzdělávací projekt GeneraceAI, který má za cíl změnit pohled mladé…
Influencer Svatopluk Barek v pondělí představil vzdělávací projekt GeneraceAI, který má za cíl změnit pohled mladé…
Poté, co českou společností v poslední době otřáslo několik případů sexuálního násilí, za které pachatelé od soudu odešli pouze s…
NÁZOR / V pondělí 27. listopadu se různou formou zapojilo do jednodenní výstražné stávky 74 % českých mateřských, základních a středních…
Nezisková organizace Elpida spustila e-learningovou platformu Elbot, díky které se mohou senioři učit cizím jazykům, ověřovat…
NÁZOR / Nehodlám římským katolíkům mluvit do toho, čemu věří a jak si organizují život. Jsou však situace, kdy jejich…
V úterý 13. prosince 2022 odeslala Učená společnost České republiky prof. Vladimíru Balašovi, ministru školství, mládeže a tělovýchovy, své vyjádření,…
Myslel jsem si, že ministr Petr Gazdík (STAN) přinese nové myšlenky. Čekal jsem větší ideové inovace, se kterými přijde. Místo…
Karel Strachota před dvaceti lety v organizaci Člověk v tísni založil projekt Jeden svět na školách, který stále vede. Posláním…
Konec školního roku je vždy ve znamení bilancování. České školství má za sebou asi nejnáročnější rok v moderní éře, protože se…
Školství v České republice prochází v posledním roce nelehkým zátěžovým testem. Distanční vzdělávání je velkou zkouškou pro učitele, žáky a…
Důvěru Čechů k demokracii zatracujeme předčasnou selekcí školáků. Část jedenáctiletých dětí, které míří mezi elitu do víceletých gymnázií, připravujeme o…
Komunistická expertka na školství a vzdělávání o sobě dala po čase opět vědět. Touhle odbornicí není nikdo jiný než bývalá…
Je to velké a složité téma: Co všechno by nás měli naučit ve škole a v čem tato vzdělávací instituce…
Předsedkyně krajského výboru KSČM a bývalá poslankyně Marta Semelová tento týden popřála žákům, studentům, rodičům i učitelům klid na práci.